Октопода Пол предлага крем карамела

художникът е или взрив или бомба*, той прави различни работи, на парчета

много специалната бомба гурмяща наобратно назад във времето

а кой е Пол?

___________________

*енергия, огън, топлина, парчета материя, вибрация, налягане, движение, вложена матьория -мърдост и мъдрост – цепция, разрез на взрива (само това се сетих в тоз план днес)

работниците са атумни – порчета матория в сянка

пътека води към квантовото село а в дясно към ръобъвите ръботни ръботи

Октоподът Пол обаче беше заел ключовото решение да изиска в мащаб такова количество крем карамел (в мащаб 1:1)

  • или крем карамел с коричка или ще мултиплицирам бузлуджа на повече парчета.
  • вслушайте се в думите на Квант – тoй ще ви каже как да бъдете художници (захудожеството в северозападна посока)

Целта на Пол

това е снимка от вътрешността на „чийията“ – ето такива парченца искаше пол по стените ѝ. малки сухи парченца, които леко се изстъргват, след като са се препекли. Приветливо означаващи закуската мозайки, в сутринта на новия ден. След като чинията е седяла цяла нощ във фурната на селскатз печка с дърва, загорявайки, но не изгаряйки. Мозайката образувана конгломерацияta* – сутрешна лека закъска. Късчетатата – смет за за обикновена домакиня.** инак късов мед – в ед.ч. къс мед. (долу в ляво се вижда парченце от крем карамела)

___кон (glue) умирация – когато мазнината от конска наденица се превърне в лепилото, заедно с скорбялата от ориза. Крепежната материя за парченцата ориз и пр. парченца по ръба на чинията.

(Обикновенната домакиня е антипода, тъй да се каже в проявлението (от проявяване – фотографски термин, защотот художника като материално същество, използва термини в материалния смисъл в който ги е ползвал***

***както в една лекция по историята на изкуството изнесена от В. Шурелов, изрече – „изкуството се разбира от всеки, така както той има изградени представи, така и той го асимилира със своите вградени от културата – примери, представи****, като зъби с които се дъвче кокала на изкуството. Тоест, за да разбере произведението, зрителя разполага с набор културни и некултурни знания придобити в живота си, чрез които си нагъва произедението пред себе си“ Докато за фантазията, художниците не говореха много много.

**** тук изречението е кратък свободен преразказ, екстракт от лекция засягаща възпроемането на изкуството

Дори и доматито работи във съпоставката на обемите.
Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

2 мнения за “Октопода Пол предлага крем карамела

Вашият коментар